WOW!

Wow. Nu har det gått så lång tid att jag inte ens kommer ihåg när jag skrev senast. Men nu känner jag att tiden är inne, det är dags att göra ett halvhjärtat försök till att berätta om mitt icke så jättespännande (men för mig oftast helt jävla fantastiska) liv för ingen speciell alls.

För att starta lite lätt tycker jag att ett par väl valda meningar om 2011 är på sin plats, som var ett sjukt givande år. Det började ju med att man fick en liten form av redemption för gammal ost, och kunde efter ett tag hitta tillbaka till min vän igen, jag tillbringade ett par välbehövliga veckor i my happy place i Nice i mars, spenderade min sommarsemester med min bästis, tillbringade en helg i Gävle, mysdag i Enköping, började plugga lite smått till inredningsarkitekt, och så många fantastiska småsaker som man bara kan beskriva med leenden, höga gapskratt och känslor av lycka. Att min älskade systerson kom till världen och gjorde mig till gudmor, min kära systeryser förlovade sig med en descent karl, ännu en kusindotter öppnade sina bruna ögon för första gången, min bilkörande och mobilgalna farfar fyllde 90 pigga år och min rörande överraskningsfödelsedagsfest när det var dags att fylla 25 unga år är bara ett fåtal saker som spred så mkt kärlek, skratt och ljus över mitt 2011. Måste dock även också nämna hur stolt jag är över mig själv över att jag för första gången lyckades hålla mina mest viktiga nyårslöften för första gången - få fina stabila naglar, väga minst 56kg och ta körkort. Även om min älskade och saknade bästa farmor lämnade ett stort hål i mitt hjärta, känner jag ändå att 2011, trots ett par djupa dalar, mådde så sjukt jävla bra och fick mitt att inse för 8321:e gången om hur bra jag actually har det.

Mitt 2011 ien salig blandning bilder:

   

   
   
   
    
    
   
   
  
  
  
   
   
   
   

Milky Way - OMD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0