All that I'm after is a life full of laughter

Jag är en sån person som kan styra upp ofantligt långa listor med nyårslöften. Eller löfter och löften, snarare planer på vad jag ska göra, förbättra, se och införskaffa under året. Har genom åren aldrig varit speciellt bra på att följa mina egna råd och uppmaningar, men nu när jag lyckades med tre stycken förra året är jag ganska så motiverad till att lycka med minst lika många till i år.

- Börja träna. Det här har varit mitt nyårslöfte det senaste mer eller mindre 10åren, vilket gör att vi modifierar detta löfte med; hitta någon som ger mig en hård spark i arslet, och tvingar med mig på träning.
- Göra mer saker som ger guldkant på tillvaron, exempelvis konserter, teater, ståuppkomik, äventyrsbad, restaurangbesök, miniroadtrps och allt däremellan.
- Nu när jag vägen more or less 56kg, kör vi igång igen och satsar på 58!
- Göra minst två utlandsresor, en USA-resa är redan bokad tillsammans med pojken, och det blir förhoppningsvis en liten visit till Nice inom de närmaste månaderna.
- Ny tatuering, eller helst två. Motiv och placering är redan planerade, dags att boka tid.
- Få styrning på vårt lilla hus, det ska byggas, målas, väljas tapeter och bli massa poolbadande emellanåt.
- Satsa 90% av min lediga tid på skolan, och försöka få ut min kreativa sida.
- Läsa mer böcker, och framförallt börja läsa tidningarna så jag actuallt vet vad som händer i världen ist för att låtsas fatta vad folk snackar om.
- Skratta högst, höras mest och le genom varje dag så brett jag bara kan.



Life after you - Daughtry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0