Hulk

Okej, då har man legat över toaletten i drygt ett dygn. Jag har ingenting kvar i magen, men likt förbannat krampar den bara för att jävlas med mig, vilket gör att jag känner hur en riktig äcklig mer eller mindre träningsvärk kommer smygande. Kräksjukan är ta mig fan inte helt okej, är totalt handikappat och kraftlös. Och så är man dessutom gräsänkling för tillfället, vilket inte gör hela saken bättre. Dags att sluta gnälla nu, och ta sig dubbelvikt till frysen och hämta mitt älskade och välbehövda blåbär&vaniljgräddglass samtidigt som jag ska ha min nördiga x-men maraton. Jag, glass och Hugh Jackman MÅSTE vara botemedlet mot den tillfälligt ynkliga lilla kärring jag känner mig som just nu.

Cryin' - Aerosmith


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0