Farmor

Jag har länge fasat för den här dagen. Jag visste att den skulle vara tvungen att komma förr eller senare, men jag har fasat för den sedan jag var liten. Jag kan inte förklara det lilla speciella band jag upplevde att vi hade, annat än att det var oerhört betydelsefullt att det fanns där. Hon fanns alltid där, hon brydde sig om, hon lyssnade, hon fick en att le, hon tog med mig oh min syster till centrumtrippar, huvudstabadet, guldporten och cirkus, hon läste högt kronblom, gnuttarna, hälge och tjalle tvärvigg och ville inget annat än att vi alla skulle ha det bra.

Jag kan inte förklara min saknad i ord. Jag vet bara att jag börjar gråta oprovocerat ibland, och att det gör så satans ont i hjärtat. Jag har tappat all min luft, och vet inte hur jag ska börja andas igen.



R.I.P Farmor, saknaden är alldeles för stor.



  
Tack mina fina vänner för väldigt uppskattade blommor <3

 
Endlessly, She said - AFI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0