Classics

Så jag är fortfarande väldigt tom. Bokstavligt talat. Det gör fortfarande ont, och jag har ett släng dåligt samvete som hänger över mig. Men jag försöker hålla mig relativt sysselsatt i min tillfälligt osociala tillvaro, och håller tankarna borta ett tag framöver. Det känns mest välbehövligt just nu,. Det och hinkvis med choklad som jag och pojken vann på Grönan häromdan, vilket egentligen skedde töntigt lägligt såhär i efterhand.
Nä, till och med min fantasi är obefintlig just nu, det får allt bli till att titta på West side Story ist.



Filmräd som det är dags att ta till sig:

- Sound of music
- West side story
- Borta med vinden
- Singin' in the rain
- My fair lady
- Quo Vadis
- Casablanca
- Att tämja en argbigga
- En midsommarnatsdröm
- Div. Shakespear

Broken wings - Mr. Mister


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0