Life

Hur ska jag säga? Det har fortfarande inte sjunkit in än. Märks inte på annat sätt än att jag inte riktigt hade lust att snacka med någon, eller vara iaf någorlunda social. Höjden på inteaktion den här dagen var att spela alfapet med mamma över telefonen och att rädda en humla som var nära att drunkna i poolen. Försökte också få in semestertänket i huvdet, så en dag med strålande sol och ingen lust att prata över huvud taget sjöng sommarlistan ur högtalarna, och dagen i sig spenderades på altanen, tillstissande amatörmanikyr och pedikyr, en drös med egotrippad fotostund och helt enkelt njuta av att bara leva.


   
  



Det finns en stad som jag inte längre känner
där i ett land där jag inte bor
Där finns ett hus, dit jag inte har nån nyckel
Där i en säng där jag aldrig längre drömmer

Nu är jag, på andra sidan världen
Nu ser jag, molnen ovanifrån

Det är så mycket som jag, inte vet nåt om,
det är så mycket som jag, inte vet nåt om,
men jag tror jag vet vem jag är

Jag har ett hem där bara jag bor
det är rätt trångt men det räcker för mig
Jag sitter vaken tills trafiken har upphört
och skriver brev till min papperskorg

På andra sidan molnen - Jumper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0