Smile through the bad moods

Jag har inte den bästa födelsedagen kanske. Jag tillbringade dagen med att städa, julpynta lite grann och handla fika. M var tvungen att åka in till akuten med sitt vattenfyllda knä, och kunde ev. komma senare på kvällen. Så S bjöd mig på bio i Täby centrum, "new moon" var helt okej. Den kunde stundtals kännas lite seg, men jag antar att det är lätt hänt när man filmatiserar en hel bok om 2 människor som bara saknar och älskar varandra. Men såklart en fruktansvärt fin kärlekshistoria, jag är taggad inför nästa rulle. Hur som helst.
F kom och hämtade oss efter att det inte gått att få tag på P, och när vi väl fick det sas det att M måste stanna på sjukan över natten, t o m fler nätter då hon måste opereras. Så S, F och jag åkte hem till oss och fick i oss tacos. Fick en Mörksugga av S som är så fruktansvärt söt och sitter så fint på hyllan tillsammans med min skelanimal. F hade köpt ännu en present till mig (som om en systemkamera inte skulle vara nog liksom), och det var Super Mario till Wii. Så kvällen spenderades med tv-spel, fruktansvärt beroendeframkallande. M & P kom inte alls, utan vi sköt helt enkelt på födelsedagen några dagar, tills den liksom passar. Men P kom och hämtade upp S för att köra henne hem till Hässelby. Och sedan var det bara dags att gå och lägga sig.

Tack för att ni var där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0