Desperat vinhagga

Det är fredag. Egentligen hade jag inga planer. Jag tog en lång dusch, tog bort allt smink, lät håret självtorka och bli så bad som det bara kan bli när det inte är massa klet i det, myskläder är på och man liksom känner sig...jag vet inte, men det känns "okej" att inte göra något bara för att det är fredag - lördagen kommer alternativt spenderas på en inflyttningsfest, så man kan ju ladda inför morgondagen.

Men fy faan vad man känner sig s k i t t r å k i g 

I synnerhet när han sveper sin tredje öl och ska dra ut med sina polare, då känner jag mig som den gråaste musen ever. Och vad gör man då? Telefonboken åker fram och man försöker hitta någon stackare som hör mitt desperata rop på vin, och som känner att hon vill ställa upp. Upptäckte till min förskräckelse att jag inte har så stort umgänge av partypeople som jag hade förut (en nackdel med att växa), men jag tog fram ett urval nummer och försökte få tag på mina kompisar...men nej, dom vet inte vad den gröna luren på mobilen gör. Så i slutändan var det bara ett nummer kvar att ringa, och hon hörde actually hur stort behov jag hade av min kylda flaska chardonnay, massa skratt och schysst sällskap. Så med en snörvlande näsa är hon på väg hit, du är bäst, E!


Men jag undrar fortfarande vad det ska bli av oss två.

Kommentarer
Postat av: ullis

Nej, jag vet vännen. De är inge bra, men känns som om de börjar bli bättre nu i alla fall:)

Tack, jag är jättenöjd!:D Kort är de nu oxå! Haha!

Hade ni trevligt igår? Ta hand om dig!

2008-11-15 @ 16:25:22
URL: http://papilio.webblogg.se/
Postat av: Erica

vi är såååå bra!

saknar dig vart är du?? <3

2008-11-16 @ 22:39:29
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0