FML

Alltså, jag borde seriöst ta och bita huvudet av killarna på tele2! Hur i hela helvetet kan man stänga av någons mobil utan att ha full koll på papprerna?! Övergår mitt förstånd. Vilket betyder att jag har kört med min dampbil fram och tillbaka mellan Väsby och Täby för att kunna hugga en telefon för att ringa och bråka med kundtjänsten, logga in på internetbanken, skriva ett gäng mail, och åka tillbaka för att ringa lite till för att sedan fortsätta min fantastiskt värdelösa dag på jobbet.

Så med andra ord, min mobil är ur funktion,  så jag är totalt strandad. Jag har haft en stressig och jobbig arbetsdag, ryggen gör ont, fick lingonvecka och är naproxenlös. Pojken är inte hemma, och kan som sagt inte snacka med någon. Fick dessutom nyss mail om att jag inte är antagen till utbildningen då det var närmare 600pers som skulle kivas om 38 platser. Livet suger. Och då har jag inte ens räknat in på bilen.



Fuck my life. Det är tur att jag har en ledig helg framför mig där jag dessutom inte lär träffa någon annan än min knäkanin.

Tear away - Drowning Pool

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Bambi,



Vi på Tele2 vill beklaga om något blivit fel hanterat med ditt abonnemang. Efter din kontakt med oss hoppas vi givetvis att du fått svar vad som kommer hända och hur du ska gå tillväga för att få igång abonnemanget. Hör gärna av dig på [email protected] om du har några frågor.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2

2011-06-14 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0