Insomnia

Har varit näst intill totalt internetlös i 2månader nu. Dock vaknade jag nyss och kände att det bara var dags att lägga till en stor summa på telefonräkningen och skriva en liten update, det känns som att jag har mkt som jag vill få ur mig, och då har jag hört att ordspyor är en helt fantastisk grej. Jag vet att det här hände för en kanske en månad sen, men likt förbannat grämer jag mig och måste få säga mitt. Anledningen till att han ringde dig den där natten var inget annat än att min mobil hade dött, och ditt nr var det enda han hade till någon av min sk kompisar. Självklart ringde han dig, för han var orolig och du hade försatt dig själv i en sits där han vet att du gärna talar om saker om mig, och du hade själv lagt dig i vårt förhållande från första början den gången när du började snacka me honom på fb när jag och han bråkade. Och hur du säger att du blev terroriserad övergår mitt förstånd, med tanke på att det inte fanns någon där som tvingade dig att svara, du kunde ha stängt av ljudet, du kunde nekat samtalen, du kunde sagt att du skulle jobba och inte ville att han ringer dig, du kunde sagt vafan som helst. Men du valde att svara, och öppna dig väldigt mkt om vad du tycker och tänker om allt, och skyll dig själv. Och det är något som är helt fashinerande också, du kan tala om för Alla andra vad du tycker, du kan t o m tala om för min pojkvän vad du tycker, men likt förbannat har du inte haft stake nog att själv ta det med mig.

Kommentarer
Postat av: Tove

Men steph seriöst.. Han ringde hur många ggr som helst.. självklart så svarar man till sist! det hade väl du också gjort. Jag vill inte helst inte lägga mig i men jag tycker inte det du har betett dig speciellt bra efter denna incident. Frågan är hur du kan bli så arg när hon inte ens har gjort något. Hon besvara ett samtal där din pojkvän skriker på henne i telefon. Hon håller juh fan dej om ryggen! Ta ansvar för vad du gör steph och skyll inte på alla andra!! För jag hatar att se henne såhär ledsen! De e fan inte snällt de du har gjort mot henne!

2010-05-11 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0