Limitless

Jag mår så bra. Förutom den lilla detaljen om att jag har tappat matlusten och är ganska så bitter på mitt jobb just nu, så känner jag mig bra. Det känns så himla skönt att jag äntligen kommit på det jag vill göra, jag har hittat ett mål med vad jag vill bli när jag blir stor. Den bästa känslan är nog egentligen att jag vet att jag kan fixa det, jag känner själv att jag har en känsla för det här och att I set my own limits. Jag vet vad jag vill göra, och jag har börjat utforma tankarna och idéerna som snurrar och byggs upp i mitt huvud. Ja, nu jävlar kör vi, och jag är så sjukt jävla taggad!

"Some people see things as they are and ask "why?"
I dream things that never were, and ask "why not?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0