Cougawr

Hade en fantastisk dag i lördags. Pojken vaknade tidigare än vad jag trodde, och vi begav oss till centrum för att fika. Wayne's scones med cream cheese är helt underbart tillsammans med en kalasstor kolacookie och en perfekt latte med vit choklad, samtidigt som man tittade ut över antikrundan som hade kommit till Väsby på besök. Tog sedan en sväng på jakt efter en morsdag-present, och gjorde ett tappert försök till att hitta ett par röda jeans, men dessvärre utan givande resultat. Skulle hämta upp hunden runt ett, och sedan bestod resten av dagen med mys, bus och film <3

Hade såklart i vanlig ordning nollkoll på kvällsaktiviteten, men den slutade med att ta bilen till A, hooka med hennes kompisar J&H, dricka öl och vin tittandes på Champions League och - tegel. Hade inte satt min fot på Tegel på över ett år, så visste inte riktigt vad jag egentligen hade att förvänta mig över att åter igen tegla, men med trevligt sällskap är ju allt roligt, right? Träffade mina favoritkillkompisar, träffade några gamla, dansade hela kvällen och kände mig som en cougar där jag tittade ut över resterande folk, precis vad jag trodde att jag skulle göra. Bojkottade den egentligen obligatoriska kebaben efteråt, och avslutade ist kvällen med en charmig och pratglad taxichaufför. Nu ligger jag uppvaknad i sängen, min fot är vrickad, bilnycklarna är borta och jag håller på att våndas även över den stora rödvinsfläcken jag upptäckte på mitt favoritlinne. Med andra ord är tegelkvällar precis som vanligt, och inget jag riktigt har saknat. Been there done that, got the picture and have the t-shirt.



Men ja - kvällen var ändå riktigt okej <3



(Att söndagen gick åt till att halta runt på kryckor hör gentligen inte hit)

Mitt hjärta blöder - Veronica Maggio


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej!

De hade drive-in bio på Media Markt, de har det en gång om året då de har en elektronikmässa! :P

Så kolla med närmsta Media Markt affär!

2011-06-02 @ 17:45:48
URL: http://wibbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0