Tjockis vs. Benget

Okej, nu måste jag verkligen sätta igång. Det här är Så inte roligt längre. Jag har för 511:e gången påbörjat amatörträningen på mornarna, och har nu fastnat i den eviga frågan; hur i hela helvetet gör man mer när man vill gå UPP i vikt? I varenda tidning kan jag läsa sida efter sida med dieter i mängder och folk som loosar 20 kg på baara 3 månader. Men vi andra då? Vi beniga satar med synligt bröstben och ustickande höfter som äter som gnuer och trycker i oss mat dagarna i ända, vad är vårt alternativ när vi hämmas av, exempelvis i undertecknads fall, en killer-ämnesomsättning? God, Anna Skipper, where are you?

Målet är att gaina sisådär 6 kg, helst på baara 3 månader. Kan nån snälla tala om för mig hur man gör?



?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0