Roadtrip

Lördagen var förvånansvärt trevlig. Slutar redan runt elvasnåret, för att sedan ta en miniroadtrip till Vingåker outlet med F & M. Dock var Vingåker inte alls lika stort som man hade fått för sig av all härjande reklam, men klart det fanns en hel del för ett bra pris. Satsade in mig för att införskaffa nya jeans, och plockar med mig ett tiotal i stl 25 till provhytten. Det gick sådär, då dom där 3 nya kilona actually har satt sig någonstans och fått mig att gå upp en storlek. Högg ett par riktigt tjusiga Tiger of Sweden i 26 och dom satt som en härlig smäck! Dock hänger små lovehandles över linningen - men jag blir lika lycklig varje gång jag tafsar på dom så jag är nöjd ändå. Införskaffade även ett par nya shoes, jag var ut efter ett par nya vita tygpjurrer, ett par nya slippisar och eventuellt nya arbetsskor - men självklart blir jag skjuten av en kärlekspil och väljer ett par högklackade istället.

Nästa anhalt blir nog dock Gekås.


  
  

Kung av sand - Gyllene tider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0