P a i n

Hela kroppen värker. Den förut stukade handleden är fortfarande lite lätt trasig, knäna börjar spöka, axlar och rygg nämner jag knappt och fötterna vill så icke vara med i världen längre. De senaste två veckorna har jag andats stress coch prestationsångest och nu, på något höger, verkar jag på något konstig sätt ha fått rutinen på plats. Något sånär iaf, det tar sig sakta men säkert. Och mellan bake offen, färskhetskontroller för kyl & frukt, samt organisering av frysrum har man lyckats vara kassalärare åt två nya astrevliga tjejer. OM vi hade employee of the month skulle jag lätt vinna med hästlängder - och om jag inte skulle bli det skulle jag nita ihop hela bunten med en bananbåt.

Falls apart - Thousand foot krutch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0