Parlez-vous francais? (eller hur fan det nu stavas)

Försöker att hålla mig vaken de sista två timmarna innan taxin hade tänkt skjutsa mig till Arlanda. ÄNTLIGEN är det dags för Frankrike ett par veckor igen, och jag längtar så mkt att jag nästan börjar känna nervositet. Det är iof första gången jag flyger ner helt själv, men jag har fått en grundlig inledning av A om var allt finns och hur man gör, så det ska nog gå. Det blir ju inte bättre av att runt 4 pers har sagt "Jamen tänk positivt! Det värsta som kan hända är att ni kraschar!" och flinar lite åt mig. Tycker det är lite grisigt sagt faktiskt. Tror att jag ska spendera resten av väntetiden med att navelludd på sovsällskapet, fixa lite nattmat och ta en mixedup. Låter som en plan
Klockan elva är jag på franska rivieran och sätter mitt makabra liv på paus.







See you later aligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0