Start

En perfekt nyårsdag. Blev väckt av att pojken lekte med min gapande mun och L ringde och styrde upp en promenad ner till pizzerian för att äta frukost med B, H, S, P, F och jag. Alldeles på tok för kallt, men fruktansvärt gott med pizza och cocacola. Hela sällskapet knatade hem till oss och vips så fick vi för en gångs skull städhjälp, och våran kaotiska äckliga lägenhet blev som ny på tjugo minuter. Hivar i oss ännu mer cocacola och vissa somnar i soffan medan andra spelar det beroendeframkallande Super Mario Wii. När bara P var kvar somnar vi framför "femte elementet", vaknar efter en timme och undertecknad upptäcker att äntligen går "trollkarlen från Oz" på TV. Får titta på den i min ensamhet, och efteråt besöker vi föräldrarna för att äta middag och titta på "på spåret". Hela dagen riktigt trevlig, passade mig perfekt.



(observera våran skeva gran i bakgrunden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0