Something's aching

På lördagen är det dags att jobba och jag får faktiskt skjuts. Får sedan dessutom hämtning och blir tagen till Kista för att bli bjuden på middag med bio (pannkakor med grädde, glass, varm nutella, banan, chokladsås och florsocker...sockerbomb nr uno och hans köttbullar med potatismos blev i slutändan mer lockande). Sedan en del rundvandring innan det var dags för paranormal activity, som var...obehaglig och okej, men väldigt under förväntan. Sedan hem och mysa. Hm, undrar var det här kom ifrån?

Kanske för att han skulle fly landet på söndagen; 2 veckor i hans favoritställe Thailand för fjärde gången på våra nästan 5 år tillsammans. Nej, jag är inte alls bitter, ensam och övergiven. Ställde upp en imponerande inköpslista på morgonen till mig själv som han genast tyckte att vi skulle införskaffa och snällt betala hälften av de 800 spännen det i slutändan skulle komma att kosta. Så efter en frukost på Wayne's coffe bar det av.
Efter maten har kommit in i kylen tog vi en tur till täby centrum, där han införskaffade säsong ett av Heroes till mig i hejdå-present.
Var måttligt road över att ta emot den.
Fick skjuts till jobbet, och nu ses vi inte förrän den 17e.

Blev hämtad av pappa efter jobbet. Han tog med mig hem och bjöd mig på middag. Somnade som en stock i soffan och blev kvar där till klockan 12. För att pappa inte skulle få somna vid ratten stannade jag kvar där, och skulle få sussa i syrran gamla rum. Jobbigt läge att jag inte fick somna förrän kanske halv 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0