Smoothies

Innan pojken kommer hem tänkte jag:

  • Köpa nässpray
  • Städa lägenheten säkert 4 gånger
  • Haffa nya abonnemanget
  • Kolla upp utbildningen jag vill gå
  • Snackat med C och styrt upp körningar
  • Ha tittat ännu mer på teorin
  • Bojkottat våran stackars julgran
  • Hittat en vit bokhylla
  • Iaf ha letat efter nya gardiner till vardagsrummet
  • Köpt en tunika till dom glansiga leggingsen
  • Köpt en lång fin skjorta

Bara för att för en gångs skull försöka visa att jag egentligen är snäll och duktig. 
Nu vankas jordgubb och banan-smootihe, en extra macka med skinkost, apelsinpepparkakor och självklart måste jag tugga i mig en naproxen en fantastisk dag som denna. Jag hoppas att jag kan gå med rak rygg inom 2 timmar.  Några andra tips på hur man skakar av sig mensvärken from hell?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0