Feed me

Jag drömde att jag fick frukost på sängen; en stor kopp rykande o'boy, blodapelsinjuice, och x antal mackor med allt som jag tyckte om...och självklart en godispåse på det. Jag kommer ihåg att jag dessutom fick en ask aladdin, fruktsallad och en krabba som jag inte blev speciellt glad över. Vaknade hungrig och inser att jag måste fixa frukost på sängen till mig själv. Då var det liksom inte lika kul längre.

Men här sitter jag med min juice och mina chocoflakers. Två skinkostmackor ligger i magen och en energidryck kommer att tas hand om på vägen till jobbet.


Jag älskar mat. Skulle lätt kunna gifta mig med det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha nice!

Föresten har du sett den filmen "Feed me"??

Väldigt vidrig och obehaglig:S



2010-01-07 @ 09:40:18
URL: http://meltexx.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha nice!

Föresten har du sett den filmen "Feed me"??

Väldigt vidrig och obehaglig:S



2010-01-07 @ 09:40:19
URL: http://meltexx.blogg.se/
Postat av: Tove

Pephanie.. jag saknar dej!!! när ska vi hinna hänga?? ska du till lina nästa fredag?? jag känner att det är obligatorisk närvaro men jag jobbar till halv8 ska upp tidigt dagen efter.. vette fan om jag vill in till stan å vimsa i typ en timme för att sen åka hem.. huuum... what a girl to do??

Puss på ljumsken

2010-01-07 @ 15:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0