En annan ananas

Idag var en spännande dag på jobbet. Slapp kassan större delen av dagen, och fick efter lite butiksgöra spendera en timme med att skära 6 ananaser till lagom stora bitar. Sedan placerades jag i ett stånd vid fruktavdelningen och fick flirta med kunderna att provsmaka delikatessen från Costa Rica.
- Hey, får jag kanske bjuda på en bit ananas? *blink blink*
Kändes lite sisådär att stå och titta på hur kunderna fick fruktkött mellan tänderna medan jag försökte marknadsföra ananaserna med ett oskyldigt leende och lovord om att "det är så mkt bättre än godis". Men det kändes ändå också rätt bra när jag såg kundvagnar och korgar gå förbi innehållandes en och annan ananas.
Nu har jag varit hemma en timme, och luktar fortfarande frukstånd.
Jag tycker inte ens om ananas.

 


- En annan ananas!
- Hahahaha! Annananannanas!
- Hahahaha, dagens!
- Eller hur! :)
- Sov gott nu, dröm om Anna och ananaserna!
- Nej, jag ska drömma om en annan ananas! Sov gott!

 


Kommentarer
Postat av: Erica

hahahaha!

2010-01-15 @ 23:38:45
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0