Bullshit

Jag är sjukligt trött på folk som snackar bakom ryggen på en. Jag har iof vetat rätt länge vad folk kan säga och tänka sig tycka om mig, och hälften är kanske sant, men på något sätt ändå faktalöst. Är ruskigt less på att få höra vad folk egentligen tycker och tänker bakvägen. Har man problem med nån, varför aldrig öppna käften och tala om det? Var inte ärlighet bra längre, eller? I synnerhet om man känt varandra en längre tid, borde det inte vara extremt mkt enklare då? Är man nästan inte skyldig att säga "men hörru, gumman, jag tycker inte att det här är okej, tänk efter lite nu"? Fan, det här är inte högstadiet längre, det är okej att stå för vad man tycker och tänker. Egentligen så kommer det inte som nån nyhet, men jag är så jävla less på att det fortfarande ligger i luften.

Vad tycker du om mig - egentligen?



Weight of the world - Saliva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0