Upp with the tupp

Kul att man har varit vaken sen typ sisådär halv 7 en ledig dag. Jag kan aldrig förstå varför jag vaknar så tidigt, det går verkligen inte att somna om hur mkt jag än ligger kvar i sängen och vrider och kravlar för att till slut slakna till rastlöshet. Jag får sådan ångest över saker och ting när jag ligger vaken i en säng, och det var bara att vicka på tårna tills han vaknade och kunde vicka på tårna med mig innan han for iväg till jobbet och lämnade mig kvar i sängen sysselsatt med min tåvickning (det är inte bara ett gratisnöje utan även också rätt njutningsfullt). Jag fick höra att V kunde fläta ihop tårna med varandra, du vet, så som man gör med händerna. Jag tänkte att jag ska försöka lära mig det också och lägga till det till listan av mina onödiga kunskaper. Kanske ska spendera dagen med det idag?

Nä, tror det blir till att åka någon vettig stans och hitta ett par jeans och eventuellt en trevlig drunkningsbar kofta att vira in sig i. Tror det känns som att det är dags för en dusch med fotfilning och basic typ manikyrering, insmörjning och...ja, försöka välja var jag ska nånstans; Täby centrum eller stan? Och vem ska jag försöka tvinga med som sällskap?

Ajdå, min mobil dog. Den kanske är lite laddningstorr, och fick just en avhyvling av honom att skaffa en ny telefon eftersom det inte hade gått att få tag på mig på hela tio minuter. God, förlåt.

Play - Robyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0