Rawr

Jag har upptäckt att jag har ett fruktansvärt habegär. Inte för att jag egentligen spenderar så mkt pengar på saker som jag skulle vilja, men själva grejen iaf. Jag har otaliga listor med must-haves som jag planerar, och jag spenderar timmar med detta galna totalt absorberande begär som kan tillfredsställas lite halv tillfälligt med att bara titta på saker. Det är tufft att lägga lite band på sig för man får ju inte böja sig för sina addictions. Egentligen. Inte just nu iaf, det är inte ens oktober än och jag ska ju kunna överleva den månaden också utan att leva på vatten och nudlar nu när det går så bra för min uppgång. Det är lite trilskt det där.




Men ett par jeans behöver jag faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0