Lovehandles

Och det fortsätter!
Ställde mig på vågen imorse, och 52,5 kg! Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är, det har alltid varit en fight att hålla sig ovanför 50linjen, men nu jävlar i havet är det stämplat: ett litet mål är nått på vägen till 56kg! Grattis mig! Sitter här och tafsar på the lovehandles jag har ovanför jeansen, halvt salig. Jag tror inte att jag når 56an innan året är slut, men hungrig är jag fortfarande konstant, det känns som att det är dags för en andra frukost - tre mackor och en fet skål coco pops ain't enough for this lady!

Look what the cat dragged in - Poison


Kommentarer
Postat av: Erica

tummen upp!

2009-09-30 @ 17:49:49
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0