Just like a pill

Jag tror inte det är så bra för mig att få något att planera. Jag får alldeles på tok för många idéer, och mina förväntningar blir skyhöga och sedan kommer jag tvingas att inse i sista stund att jag inte alls kan framställa alla planer jag har gjort upp i mitt huvud och då kommer jag bli så Grymt besviken på mig själv och bli frustrerad, och vips så är kvällen förstörd. Och att vara medveten om att man kommer bli besviken gör ju hela grejen ännu värre. Usch, det här kan inte vara sunt alltså.

Jag hoppas vid Gud att dom inte bestämmer sig i sista stund för att ha partajet någon annanstans. Då börjar jag säkerligen grina och få ångest över att det inte blir som jag vill. Som sagt, icke sunt.


Men ACK vad roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0