Eko

Idag har jag offrat mitt hår som provdocka till Es mamma, och är lagom nöjd med hur det blev. Allt det röda och svarta är kvar, men rödare, svartare, kortare och jag har numera konstigt nog lugg. Satte direkt upp den med hårspännen för att jag tyckte den var i vägen, så jag har inte riktigt bestämt mig för om det var min grej, men vi får se - nu har jag iaf testat.

Något känns annars rätt fel. Jag har inte riktigt lyckats sätta tummen på vad det är, men något känns annorlunda. Konstigt, jag som tyckte att allt nyss var nästan som vanligt. Vad hände? Jag måste komma igång med...ja nåt. Vad det än är, så känns det inte okej. Var är jag någonstans?

How does your heart beat - Lisa Loeb


Kommentarer
Postat av: Erica

nemen åh! å mamma sa inget när jag träffade henne idag. hon kanske helt enkelt ville att de skulle vara en överraskning till nästa gång jag ser dig?! :P vilket jag hoppas på att göra typ jättesnart?! puss <3

2009-09-08 @ 22:47:49
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0