Bored light

Ja - jag är en härmapa. Tog en räd genom andras bloggar, och alla har svarat på samma lista. Så självklart gör jag likadant i väntan på att pappa ska vakna och köra mig till Väsby.

ALLMÄNT…

Namn: Stéphanie Linn Margareta

Piercingar: 4 stycken vanliga i öronen, sedan industrial och navel

Tatueringar: 2 väldigt tjusiga 

Längd: 1.72

Skostorlek: 38.

Hårfärg: För tillfället någon obestämd mörkbrun färg och rött underhår

Är du kär i någon: Totally fallen

Önskar du att du bodde någon annanstans: Nja...snarare att jag hade hus lite överallt så att jag kunde variera mig

Tänker du på självmord: Är galet rädd för att dö, så det skulle vara onödigt

Tycker andra att du är attraktiv: Pojken borde väl göra de iaf?

Vilket shampoo använder du: Fructis och Aussi

Vilken parfym använder du: Amor Amor, Replay, Body Shops Cherry Blossom

Vad är du rädd för: Döden, att bli blind, att tappa alla tänder...

Gillar du att tvätta: Lika mkt som jag gillar att diska

Gillar du Berg-och-Dalbana: Om den inte är för läskig, det där pirret är inte alltid min grej


SENASTE…

Film du hyrde: Vet inte om det var Gomorra, tatueraren, enemy nånting eller mitt stora feta grekiska bröllop

Film du köpte: Bortspolad/Shark tale

Låten du lyssnade på: Pappa köpte tre skivor från ett gatuindianband när dom var i Frankrike, och det var nog någon konstig låt dom sjöng

Låten du hade på hjärnan: Någon jag inte kan namnet på

Låten du laddade ner: Har inte laddat ner på typ 2 år, har glömt hur man gör

Personen du ringde: Pojken

TV program du tittade på: Bumbibjörnarna

Personen du tänkte på: Don't remember den som var sist


FAVORIT…

Mat: Kyckling, korvstroganoff, makaronilåda, råmande biffar med rinnande blod...

Låt: Min mp3 är fylld med favoritmusik

Sak att göra: Vara social och fylla dagarna med roliga saker.

Sport: Sport, vad är det? Dansa på krogen, göra amatörpilates och ta en och annan springtur kanske...

Dryck: Coca-cola, alternativt med rom

Kläder: Underkläder, mjukisbyxor, jeans, stora tjocktröjor som man drunknar i

Film: Det är lättare att svara på vilken som är sämst

Bil: Jag har ju min volvo s40, men en ljusblå gammal ford mustang är mitt mål. Eventuellt ford x150 lightning också


ANTAL…

Gånger du varit kär: Riktigt kär så man älskat någon är 2

Förälskad: Det är säkert fler

Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: 2

Gånger ditt hjärta brustit: 1 helt....men sen har de självklart fått en del hack under åren

Hjärtan brustit på grund av dej: Troligtvis ett par gånger iaf

Gånger ditt namn varit med i tidningen: En gång iaf. Jag tror jag föddes då (tidningen finns kvar)


SENASTE…

Bok du läste: Breaking dawn av Stephenie Meyer. Nu läser jag The host som hon också har skrivit

Personen du fick mail av: Säket facebook

Personen du fick brev av: Får aldrig brev annat än räkningar. Antar att det var ett godjul-kort från föräldrarna eller så

Personen du fick sms av: Freddie

Gången hela din familj åt middag tillsammans: I torsdags


ÖVRIGT…

Vad har du gjort idag: Vaknat, tittat på bumbibjörnarna och satt mig här

Var det kul: Tja, jag och tecknat funkar väldigt bra tillsammans

Hur tidigt stiger du upp: Någonstans mellan 7 - 10

Gillar du att slåss: Antar det eftersom det är det enda jag vill göra när jag är arg

Vad ska du göra ikväll: Städa, tvätta, laga mat, sätta upp krokar, tapetsera mina pallar, och förhoppningsvis få lite myssällskap någonstans där emellan

Är du seriös: Ibland måste man väl

Vad är du allergisk mot: Dumma kommentarer (jag tål helt enkelt inte det), kanjang, snabburgare och ravioli

Var har du ont: Huvudet, käken, min skeva rygg och benen

Använder du hårspray: Alltid

Kan du stå på händer: Jag tror att jag har kunnat göra det en gång i tiden

Favoritserie: Grey's, buffy, samantha who, oz...inte för att jag är så bra på att följa någon dock


Det här var ett förträffligt sätt att döda en halvtimme på :)
Nu är det dags för frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0