Black autumn

Jag förstår mig inte det här med hösten. Hela kläd- och skorsortimentet faller typ samman. Var inne på din sko för att kolla in ett par schyssta höstpjukks, men hela butiken är ta mig fan svart! Samma sak överallt, bara svart med en liten touch av brunt och eventuellt grått. Okej att jag älskar svart, men efter att ha klivit i vita, röda, gula och blåa skor hela sommaren känns det helt plötsligt rätt så trist. Och samma sak gäller kläder, allt bara totaldog och mulnade till bara för att det råkade bli höst. Är inte rött, grönt, gult och lila tillräckligt fina färger längre? Näe, jag vill ha ett par klargröna schyssta everydaypjukks, ett par roliga gymmistövles och funtar på att införskaffa ännu ett par ed hardys. Men till att börja med knatar jag runt i de klarröda conversen pojken hade kirrat åt mig från kryssningen. I love.

By the way visade vågen 52,8 kg. Happy happy happy!  


Kommentarer
Postat av: ullis

stört fina skor :) men håller med dig, svart svart svart överallt! allt bra med dig? :)

2009-09-30 @ 23:13:02
URL: http://papilio.webblogg.se/
Postat av: Erica

till saken hör väl den att han redan va med i ärr på hakanklubben. Kommer du inte ihåg de för tusen år sen..? va inte du med då?! vid rampen i byle?! :P

2009-10-01 @ 07:24:21
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0