You've got what I want

Jag skulle vilja ha en systemkamera. Och en snuskigt dyr ipod. Jag skulle vilja ha ed hardy gummistövles, van shoes och gula converse. Jag skulle vilja ha tillräckligt mkt pengar för att kunna tillåta mig att tatuera mig. Jag vill ha massvis med underkläder från Hanky Panky och Frank Dandy, strumpor från Topshop och en old school adidasväska. Icke att förglömma en retro boombox. Jag skulle vilja vinna 1 miljon (till att börja med) på triss, så att jag kan inreda mitt boende exakt hur jag vill. Jag skulle vilja ha ett saltvattenakvarium inbyggt i väggen dessutom, såklart. Jag vill ha knastrande snö och jul Nu. Jag vill resa jorden runt och se Allt som är värt att se. Och just nu skulle jag vilja skratta så att jag grinade. Jag skulle vilja slippa värken i käkarna, och jag skulle vilja kunna äta mig igenom dagar, för mat är så fruktansvärt gott. Och jag skulle vilja ha en kram. Jag vill ha en mandolin, ett våffeljärn, en blender och tillräckligt många körlektioner så att jag får körkortet så fort som möjligt.


Så det känns rätt bra att det bara är 1½ månad kvar till födelsedagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0