Score

För övrigt har jag ändå (fram tills kanske...2?) haft en galet trevlig kväll. 4 brydar satte sig på ett ställe i gamla stan som jag inte kommer ihåg namnet på för tillfället. Åt lite panna cotta, hivade några öl, snackade dumma raggningsrepliker och allmänt trivdes bland alla våra skratt och utrop med "SCORE!". Sedan tog U med oss till Soap Bar, och jag har aldrig varit med om ett svettigare ställe alltså - man gick som packade sardiner i en minimal konservbruk, folk drog en i jackorna och luften var obefintlig. Ett snabbt besök på 5 minuter var allt som krävdes för att vi skulle fly därifrån, i synnerhet när folk fortfarande kanade in. Efter mkt om och men (och självklart det rutinerade bråket) bestämde vi oss för att helt sonika ta oss hemåt. Kramkalaset på Soap Bar tog mest musten ur oss, och jag lejde skjuts hem från en älskvärd T. Det blev disney-allsång på vägen till bilen, E var övertygad om att jag inte skulle hitta hem, och efter att ha snudd på somnat i baksätet och försökt leka guide de sista metrarna till hemplanen, var det dags att låsa upp dörren, ta sig an kvällens uppdatering och nu när den är avklarad hör jag hur den tomma sängen skriker högt och gnyende efter mig. Ska jobba imorgon, och just nu känns det ändå helt okej...actually.

Måste mer eller mindre hävda att jag har världens bästa brydar i min umgängeskrets - slå det du!


Kommentarer
Postat av: ullis

Tack för igår, Babe! Var verkligen superroligt! Hoppas du får en bra dag på jobbet! STOR PUSS

2009-10-24 @ 11:25:02
URL: http://papilio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0