Kalabalik

Idag är det en rätt tight dag, även fast jag kan lyxa till med ledighet. Lägenheten är katastrof, och med tanke på att nästan 30 pers våldtar den imorgon känns det som att något måste göras. Eventuellt hugga tag i en städhjälp, för att göra det själv är så förbannat tråkigt! Måste införskaffa det sista till morgondagen också, en tripp till systemet, wax och gravljus bara för att nämna några. Skulle väl eventuellt också stöta på föräldrarna en snabbis om dom ändå skulle hänga i krokarna. Och sedan är det middag på Gullmarsplan runt 18 ikväll, ombytt till konsertkläder och klar ska man vara. Rise against på fryshystet, och jag har försökt ta mig an deras låttexter så gott det går, hara för att jag också ska kunna hoppa och sjunga med alla andra. Sedan blir det en öl eller två efteråt för att fira Fs födelsedag. Det är bäst att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0