Hopeless

Jag är så jävla trött på att tvingas utstå en uppsjö av respektlöshet så fort det råkar bli helg (ganska så enerverande när dessutom veckorna består av mån-fre-lör&sön). Hur svårt är det att hugga ett sms och tala om var man är? Hur jävla mkt begärt är det att trycka på den gröna luren när man ringer? Jag kommer aldrig att förstå problemet. Så jag har en så enkel lösning på det hela så att det nästan är löjligt - jag skiter helt enkelt i det. Jag pallar inte. Vad jag menar och anser är alldeles too much information, och besvaras därmed med simpel ignorans. Så jag skiter it, jag förtjänar det inte. Från och med fredagar efter kl. 20 och fram till söndag 20.00 behöver vi helt enkelt inte höras alls. Så jävla bra, tycker du inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0