Gone

"...put yesterdays behind you, they're gone and won't come back..."


Det slog mig lite lätt att jag jag fick lön idag. Känns så fruktansvärt bra att slippa nalla från sparkontot bara för att få lite fritidsintressen att gå ihop. Så nu är jag glad och nöjd, och känner mig actually ett uns bättre. Han spände upp en av mina tavlor igår, blev så fruktansvärt bra, och jag kan inte sluta titta (även om dom trots allt liksom inte har kommit upp än). Det blir en rätt tidig dag idag, så ska antagligen iväg till stan med E, köpa ett hus och och lite pryttlar inför halloween-ferren på lördag. Jag vet inte riktigt hur taggad jag är längre, men jag hoppas dagarna dit blir lika bra som gårdagskvällen. Ha en fin dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0