Iskall, hungrig och sällskapssjuk

Jag är så tatueringssugen igen! känns som om min dödskalle med tre rosor står näst på tur, eller immortality, eller en krona, eller en text...tror dock att jag får dissa idén om körsbärsblommorna, det kommer antagligen se ganska så plåttrigt ut, och det kanske inte vore det mest optimala. Men eftersom Ts tattis blev så galet bra och man sitter där också suktas...det kommer att sluta med tatueringen innan året är slut (www.tasteofink.se), hur lite pengar jag än har.

Efter gaddningen var det en tur till Es jobb, tanken var att vi skulle haffa något gott men ist blev det till diskplockning och brödgrillning i det uppstående kaoset. Alltid lika kul att hjälpa till innan jag snattade en specialmacka och knatade till mitt äckliga jobb och lallade mest runt idag också eftersom vi fortfarande har ett gäng inarbetare. Dessvärre verkar dom inte palla kassatrycket, så det blir 2 mins lallande åt gången innan man springer tillbaka till en åter halvmil kö. Och sen att min kassa hade över +15000:- hör liksom inte hit.

Sedan, sällskapssjuk som man är, tog man stadsvägen hem igen för att få lite sällis till centralen. Inte fan tänker man på att det tar en halvtimme extra och att det är kallt som en jävla frysbox ute, så mina stortår domnade för övrigt bort. Men lyssnade på glad musik, och försökte terrorisera diverse pips men onödiga och trötta samtal innan jag bestämde mig för att trycka in båda lurarna i öronen och slumra till på tåget, hugga bussen hem för komma till hög musik och två manligheter som står i badrummet tillsammans och fixar håret, som dessutom tidigare suttit framför idol och druckit öl...manlighet javisst. Njöt i fulla drag av en ensam liten kall tortillia med köttfärs, gurka och ketchup innan karlarna haffar en taxi in till stora staden för att skaka på de lurviga.
Min sällskapssjuka får alltså ingen ro ikväll heller.

Men det är lugnt, jag tänkte ta en timmes varm dusch, äta hinkvis med choklad och dricka mandarinte i så stora kläder som möjligt och titta på en disneyfilm. Har inte riktigt bestämt mig om det ska bli Lilla sjöjungfrun eller Lejonkungen. Tror att det blir törnrosa.

Blue suede shoes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0