Shoeholic

Jag tror jag råkade bli frälst av skor (igen) i samma ögonflick som conversen hamnade i min ägo. Jag har tillbringat hela morgonen med att titta på just skor, helt fantastiskt! Jag vill uttöka conversen med gula, gröna, ljusblåa och vita, och jag har dessutom hittat härliga färgglada höst- och vinterstövlar från Sugar som jag råkade bli kär i. 

Och självklart har jag tagit tillfället i akt och spanat in de nästa hardypjukksen jag eventuellt hade tänkt införskaffa, och det är ingen lätt match att bestämma sig - alls. Jag tror att jag har kommit fram till att jag iaf inte vill ha ännu ett par vita i första taget, men man vet ju aldrig. Just add them to this years wishlist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0