Breaking through

Sådär. Nu har jag gjort allt jag sa att jag skulle och klockan är knappt ett. Förutom snacka med doktoren om gardasilen då jag råkade ringa under nedlagt telefontid. Men men, det kommer ju en ledig dag imorgon också.
Jag vet inte riktigt vad som hände, men jag har ingen lust med något längre. Jo, jag har lust att tatuera mig, att skratta, att fly landet och knata runt i nya skor. Men på något konstigt vänster känns det som om...jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, det är som om jag inte vill något speciellt längre, utan mest bara flyter med och bara är. Jag känner inte ens vid något habegär längre, och det är fruktansvärt konstigt. Och det kan omöjligt vara sunt, eller? Det kanske bara är blodsockret som är lågt, säkert dags för något näringsrikt intag, kanske en frukttallrik med keso? Förhoppningsvis får det habegäret tillbaka. Alternativt måste jag kompensera hjärnan med någon konstruktivt för att väga upp de senaste dagarnas meningslöst grillande. Jag kanske ska börja sticka idag, lyssna på bra musik och rasta kaninen? Ja, kanske. Vad som helst som inte har med tvn att göra, jag tror att det är den som tar död på den sociala kompetensen.  

Btw är Breaking Benjamin Grymt bra!

"...Shove me under you again
I can't wait for this to end
Sober, empty in the head
I know I can never win
Why should I have to wait
I'll just look the other way..."

Breaking Benjamin - I wish I may


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0