Deadlines

God, jag är så galet trött just nu så det är löjligt.
Tror att det skulle vara dags för ännu en tjugominutare, om inte pappa behövde så mkt assistans just idag, just nu. En liten tripp where ever för att mäta whatever och styra upp det lilla jag kan göra för att hjälpa till. Ska hämta mamma från dagvården också, hoppas hon har mindre ont idag.

Det är nog dags att ordna en to-do-lista med ALLT inräknat, för att kunna lätta lite på föräldrarnas axlar och ta oss igenom de redan överskridna deadlines som väger tyngre för varje minut.  Jag håller på att svimma när jag hör dom tala om hur läget egentligen ligger till. Det tär i mig.


...and I wish that he just once could sound happy about it

Det är helt sjukt hur en låt kan få  a l l t  att sköljas över en, som syndafloden. Det är något med skam som gör mig spyfärdig, som att jag bara vill skrika. Men det skulle antagligen inte göra någon skillnad, annat än att jag äntligen fattar.


Eh eh (nothing else I can say) - Lady Gaga


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0