Therapy

Idag står en tripp med farmor på schemat. Ska bara sätta lite färg i ansiktet innan jag ringer henne och tar henne till någon åhléns så att hon får en chans att spendera alla sina presentkort. Ser faktiskt fram emot det, hon gör en så glad - hon tycker verkligen seriöst att jag (och antagligen pappa också) helt enkelt är bäst. Hon är en ängel, min farmor.

Jag har inte lyckats hitta min motivation än, någon har gömt den rätt bra. Men det börjar krypa lite i mig, och jag är riktigt irriterad över att inte göra något åt det. Jag måste ta mig ut, promenera, äta, göra något vettigt. Den här trippen är mer ansvar än en direkt motivation, och det stör mig också så fatalt.

Tacka vet jag musik, det är som terapi. Och av någon konstig anledning låter "terapi" som en bra idé i mina öron, något jag förtränger så fort jag kan. Försvarsmekanismer är ena fashinerande saker, regression, bortträning och vad det nu än heter när man tillägnar andra en självs tillfälligt negativa egenskaper. Jag skulle aldrig ha läst psykologi och pedagogik, vetskapen om vad som händer med mig gör mig illamående.

På min mp3 just nu

Dead skin - Crossfade
Always - Bon Jovi
Far away - Nickelback
Cold - Crossfade
Something real - American Hi-Fi
Over you - Daughtry
pretty girl - Sugarcult
Tears don't fall - Bullet for my valentine
Inhale - Stone Sour
Through glass - Stone Sour
Pain - Three days grace
When I'm gone - 3 doors down
Another day, another way - Volbeat
Lips like Morphine - Kill Hannah
I changed my name - Sugarcult
The goodbye song - Newfound glory
I don't want to miss a thing - Aerosmith
The glory of love - Newfound glory
I will always love you - Whitney Houston
I only want to be with you - Volbeat
Decode - Paramore
To be with you - Mr. Big
Meant to live - Switchfoot
Everything you want - Vertical Horizon
Suffering - Bullet for my Valentine
Ballad for the lost romantics - Newfound glory

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack vännen!:) Hur mår du då? Kramar <3

2009-03-05 @ 14:09:52
URL: http://papilio.webblogg.se/
Postat av: Ullis

jodå då rullar allting på, mkt jobb:)

haft en bra vecka? kram

2009-03-05 @ 20:16:32
URL: http://papilio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0