Ugh

Nu ska jag få gnälla lite. Jag har så galet ont i halva kroppen. Den tycker inte att det riktigt är helt okej att stå konstant x antal timmar, de är lite enformigt tydligen. Och min alldeles för höga hålfötter gör det ju inte bättre direkt i mina platta gympaskor. Jag har verkligen ont från midjan och neråt, funtar allvarligt på att ta en kvällstretchning. Sedan är jag hungrig, men de är inte så lätt att tugga i sig massa gott (ännu en portion korvstroganoff kanske?) eftersom käken har bestämt sig för att krångla de senaste dagarna, så jag har levt med min bettskena som gör att jag ser ut som ett korkat mongo. Jag kan knappt gapa (inte för att jag gapar så mkt egentligen, men att veta att jag inte kan gör att jag vill de hela tiden), och att äta är en konst. Jag har knaprat ett par piller som skulle döva all pain, men de har fortfarande inte gett med sig. Gud vad skönt att vara ledig imorgon, kanske vilar jag upp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0