Hello you

Jag orkar inte bråka hela tiden.
Jag orkar inte gå runt och vara konstant bitter.
Jag orkar inte gå runt och gräma mig över allt som är utom min kontroll.
Jag orkar sannerligen inte spendera timmar med att stirra upp i taket.
Och jag orkar inte heller naga om saker.
Det är liksom inte sån jag är egentligen. Jag är egentligen alldeles för glad och positiv, äckligt trevlig och optimistisk. Allt annat skär sig, och jag är trött på att vara sån. Skärpning.

Imorgon är det en fika med J innan jag pallrar mig iväg från stan för att slita ett par timmar. Sedan får vi se vad som händer, men förhoppningsvis något som får mig att le, att skratta och att vara tillfreds, om än bara för en liten stund.


"...hello?
Is it me you're looking for...?"

Delilah - Plein white T's




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0