Keso

Jaha. Så här sitter man och spenderar sin allra första dag i ett stort hus full av tillfällig ensamhet. Jag tror inte att det kommer att gå bra för mig, att diska för hand, laga mat ist för att trycka i mig bullar och kakor och att hämma den där lilla detaljen om att alla kläder jag äger och har, av någon konstig anledning alltid hamnar på golvet...och stannar liksom där. Om jag inte hade fått sällskap vid lunch hade jag säkert inte kastat in den där ost&skink-pajen i micron eller skurit  upp frukt och slängt över ett par skopor keso, utan att säkert fortfarande inte tagit mig igenom dagens första måltid än på hela dan. Jag tror att jag alltid måste ha någon i närheten som har lite koll på mig - jag är inte så bra på det här med att leva som jag lär.

Hur som helst, så vad är planeringen på de här ensamma fyra fem dagarna? Inte mkt tragiskt nog, förutom att hålla hunden sällskap. Lär väl spela gameboy, ta mig igenom säsong 2 av Lost, läsa ut favoritboken...och ja? Öppna en flarra vin eller nåt. Förhoppningsvis får man middagssällskap ikväll iaf, måste ju alltid ha någon att terrorisera.


För övrig är faktiskt keso Galet gott!

If I were a boy - Beyoncé


Kommentarer
Postat av: Erica

hua.. vet inte riktigt om jag kan hålla med om dedär med keso. ;) puss

2009-03-15 @ 20:19:25
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0