Fetto

Jag sitter och stirrar förstrött på tvn utan att riktigt se någonting. Tänker mest i tredje kvälls ensamhet, men många känslor orkar jag liksom inte deala med riktigt just nu, utan vill förvandlas till en istapp över natten eller nåt. Lyssnar på lite old classics som fudgees och Alanis Morriessette och bara...flyter bort. Är inte trött. Sitter här med fyra sorters kakor framför mig, en 2liters cola, tzatszikijordnötter, nonstop och självklart en stor skål rocky road- och texas pecanglass. Märks det hur man känner sig? Ibland önskar jag att morgondagen var gårdagen, och att mina monster under sängen, och fladdermöss i kroppen bara kunde försvinna.  

Killing me softly - Fudgees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0