Cappuccino

Det har actually varit en trevlig dag. Cappuccino är galet gott, mitt minne måste förbättras och farmor spenderade självklart inte ett enda öre, förutom på älskvärda treo. Och inte tänkte jag låta henne slösa pengarna på mig heller, det hade ju varit lite fel. Men det har varit trevligt, hon gillar mina ögon och påstår att jag är hennes stöd. Vissa saker kan verkligen värma bra jävla länge alltså.

Palla att börja 6 imorgon, plocka ett gäng pallar som resulterar i lama armar känns inte speciellt lockande faktiskt. Fick en kram av pappa idag, och jag höll på att dö av pain. Jag behöver en heldags helkroppsmassage, de små muskler jag har börjar nog ta mig fan grina snart. Alvedon, strechning och tigerbalsam, ja tack.
Sedan bär det nog troligtvis iväg till Allt-för-sjön-mässan med föräldrarna. Något att se fram emot iaf, inte ännu en värdelös dag med att låta minuterna ticka iväg utan att riktigt spendera dom.

Jag undrar var mina kuddar har tagit vägen?



Jag ska rycka upp mig.
Jag lovar.


Decode - Paramore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0