Skumbananer och lyxbullar

Nu har jag gått tillbaka till min gamla telefon. Tycker det är lite lagom skönt att ditcha touchen. Jag hittade ett par galet roliga inspelningar också, det är inte alla som har "skrik-gullefjun" som ringsignal när jag och E skrålar under vår tokiga vinkväll.

Var på S:t eriks idag också, min läkare var actually trevlig när hon träffade mig. Antagligen var det för att mitt öga var jättemkt bättre, och i stort sett redan läkt. Men måste spruta in droppar i ögonen varannan timme nu ytterligare 10 dagar, och vara linsfri i 2 veckor utöver det för att vara på den säkra sidan. Men det är lugnt tycker jag, det är ju inte meningen att jag ska (allt som oftast dock) riskera att bli halvblind.

Beställde tid till klippning och trimning idag, måste ju iaf vara lite fin på mammas födelsedagsfest på lördag. Jättekul att E och eventuellt A ska komma över och dricka lite vin med mig, även om jag säkerligen kommer att bli förpassad till det hemmagjorda framtida barbordet och blanda relativt enkla drinkar. Men det är helt okej, jag har ju iaf tittat på väldigt mkt hur man gör. Typ.

Att göra på ca 5 dar:

- Bygga barbord
- Måla staket
- Foga mosaikbordet
- Slipa/olja utemöbler
- Täcka över soputrymmet
- Jobba jobba och jobba

Jag undrar hur dom hade tänkt att dom skulle hinna med allt. Håller mig självklart på min kant, men ändå. Jag hoppas att dom har en relativt bra plan.

Hur som helst.
Själv måste man styra upp en inköpslista, och ringa till en grinig sötnos.

Down with the sickness - Disturbed



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0