By the way

Det har varit en rätt så bra dag tycker jag nog. Jag jobbade idag första gången på över en vecka, och döm min förvåning när jag actually tyckte att det kändes skönt att komma till jobbet! Det kändes inte så hett till en början att komma lite halvt osminkad, illa sittande kläder och skitigt hår - dessutom är jag inte riktigt haj på att ha på mig glasögon offentligt än (snarare torsk - haha...), men nu för tiden orkar jag inte riktigt engagera mig i det. Även om det kändes så mkt bättre efter ett par komplimanger. Hur som helst, fick jobba med energiknippet O som andas skratt och stress, så det har varit en rolig dag dessutom. Mina positioner sög och jag hade minus 50 öre i kassan, men ändå kändes det rätt descent.

Fick skjuts till Täby centrum när jag slutade för att haffa killarna på tele2 för att diskutera varför min mobil är så seg. Jag har hört att man ska uppdatera telefonerna efter ett tag, och visst, fine, inga problem...men då säger killarna vid disken att jag kan göra det hemma på datorn, och det är inget dom tar tid att göra åt mig, såvida jag helt sonika inte skickar in den på service för minst 500:-. Skithögar. Dessutom glömde jag fråga om abonnemangbyte. Suck.

Hur som helst, blev upphämtade av föräldrarna utanför systemet och hittade mormor fnittrandes i baksätet. Dom hade varit på shoppingtur och jag såg en ny torktumlare, tre kassar med kläder och en icakasse full av toblerone i bagageutrymmet, så jag log lite i mjugg. Efter att vi släppt av lilla mormor begav vi oss till Arninge där jag införskaffade ett par skor, papiljotter, brun-utan-sol, nagellack och äntligen en ny deoderant. Jag ville ha en hårtork och en vit bh inför lördagen också, men just den här dagen föll inte något vidare i min smak. Så det skjuter jag på till morgondagen mellan solariestunden och jobbet. Annars tror jag att jag har det mesta rätt klart nu, om man blundar för att huset ser ut som våran vind.

E, du har en riktigt fin lägenhet - är så fruktansvärt avis på din Kitchen aids!


Ja, precis så här ska det kännas.

När hela världens står utanför - Jumper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0