Pinsamt.

Hm.

Hmm.

Hrm.

Dear god, jag vet inte alls vad jag ska skriva såna här dagar när allt känns så off. Det är nästan så att jag tror att jag börjar bli deprimerad. Men lyckligtvis har jag er som alltid får mig att le.

Vattenskoter är galet roligt. Lever i en spänd atmosfär. "jag tror inte att hon tycker om mig" hänger fortfarande i luften. Stämningen är tryckt, och jag håller mig helst borta. Fortfarande lika hemlös, men tittade på ett litet gulligt hus i söndags. Undrar hur det skulle bli om jag började plugga i höst. Subtopia är galet bra. Tiger är underbart gott. Har fått ett par glasbitar i foten. Är så avis på S's Disneybox. Undrar hela helvetet hon menade med "du ska inte vara ledsen"? Ska boka tatueringstid nu när jag, som planerat, vann vadet. Förstår fortfarande inte varför alla är ute efter att ge mig dåligt samvete, eller all dryghet. men jag lär väl förtjäna det på något sätt. Shrek kommer ikväll, och även fast jag har sett den 28 miljoner gånger måste jag placera mig i soffan...såvida jag inte sätter igång "Narnia - prins Caspian" alternativt en utav de 3 filmerna vi actually hyrde igår. Ibland tror jag att det känns bra, men att allt skulle kännas bra på en och samma gång är nog för mkt begärt trots allt. Jag kanske också ska bli en JA-sägare?

Äh, jag ger mig. Är inte taggad på mkt nu för tiden.
Grattis på födesledagen, den mest fantastiska E!


Bitch - Meredith Brooks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0