Junkie

Jahapp. Så var det dags för ögoninflammation. Eller värre ändå - infektion. Höger öga är som vanligt klarrött, och jag har spenderat en hel dag i väntetid på s:t eriks. Tack för att ni höll mig sällskap dock, annars hade jag nog somnat och missat mina uppropningar till att titta här och skrapa på ögat där. Fick höra att jag har sår på hornhinnan, och om jag inte gör något åt det nu på en gång kommer troligtvis ögat aldrig bli riktigt helt bra igen. Vad som ska göras? Jo, införskaffa två olika tuber med droppar, och klegga in i ögat med jämna mellanrum - närmare bestämt en gång i timmen från och med nu tills imorgon eftermiddag, då jag (om ögat har blivit lite bättre) på sin höjd får ta igen den här nattens sömn med max 6 timmar. Åh, jag är SÅ lycklig just nu.

Tack för ditt stöd.
Och för att du alltid får mig att le.

Boom boom - Vengaboys

Kommentarer
Postat av: Erica

oh nooo! inte igen. stackare. hoppas dina ögon kryar på sig. puss <3

2009-06-05 @ 09:26:08
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0