Flying high together

Och då slutade hon att ringa - såklart.


Kul att jag låter som att jag har fått en hes struts i halsen. Tror det var den kalla vattenskoterturen i söndags som prackade på mig en icke omtyckt förkylning - var helt körd på jobbet igår. Men dagen gick väl bra, förutom en hop dryga kunder. Införskaffade en ny soffa som bättre skulle passa in i det svartvita vardagsrummet. Ny matta, nytt soffbord, golvlyktor, och något tjusigt att sätta upp på väggarna står numera på inköpslistan. Nån vill möjligtvis inte köpa ett par ljusgråa, galet sköna, soffor?

Idag är man ledig och det står en stadsdejt med E på schemat. Vi har siktat in oss på en fixardag - nu ska vi stissa till alla smågrejer som vi båda har skjutit på obestämd tid och som det känns lite dags att ta tag i, allt från blomlådor till fotopapper. Det låter som en bra dag, en vettigt organiserad dag med roligt sällskap och stadsvandring händer ju inte så ofta.

- En tripp in på Salt
- Hårspännen
- Svart bikiniunderdel
- Printfärg
- Fotopapper
- Lim


Imorgon bär det av till Dalarna, ska vara där över dagen och gratta C på hennes födelsedag på familjens nya sommarställe. Det blir nog jättemysigt innan det är dags att fördriva resten av veckan med att jobba, och sen är det bara en vecka kvar till semestern. Dear god, vad jag behöver komma bort. Hoppas min struts försvinner innan dess.

Take me to your heaven - Charlotte Perelli




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0