Lovely

Den här veckan har varit riktigt bra, än så länge. Förutom den svettiga inventeringen i måndags, och tisdagen med städning varierat med timmar på en solig balkong, har det suttits en hel dag med T på ängsan och invigde därmed årets första dopp (över förväntan, men paniken började strömma in när jag fastnade i ett nät av sjögräs nånstans så långt ner i det grumliga vattnet att jag inte såg var), blivit bjuden på middag och vin av L och idag står en fika på Djurgården med L och T på schemat. Måste ju ta hand om det fina vädret nu när det ryktas bli sämre på söndag, och helgen kommer gå åt till att jobba stängning. Ska fira S på lördag också, undrar vad gänget hade tänkt hitta på för födelsedagspresent den här gången, jag menar om dom nu har varit inne på ormtjusning, fallskärmshoppning, luftballongsflygning, tatueringar och 200kgs strippor.

Måste skynda mig lite nu, måste ta en tripp förbi banken innan man möter upp de glada människorna rutinerat utanför Fridays. Min dosa vill inte visa några siffror, och vi fick in en gammal 500lapp som man ska försöka växla in till. Om jag ler snällt, tror ni att det går?

Nu är det bara 4 veckor kvar till Rhodos, och jag längtar verkligen! Kommer bli hur jävla bra som helst!

Dansar aldrig nykter - Magnus Uggla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0